Logo izveidošana “Šaar” uzņēmumam, kas ražo organiskos eļļas, ietver rūpīgu elementu izvēli, kas nodod biznesa dabīgo, organisko un pieredzējušo būtību. Šeit ir detalizēts apraksts par procesu:

 

1. Koncepcionālizācija. Zīmola identitāte un organiskā tēma:

Radošā komanda fokusējās uz zīmola identitātes izveidi, kas akcentē organiskās un dabiskās īpašības. Mērķis bija izveidot logotipu, kas sazinātos ar “Šaar” būtību kā augstas kvalitātes organisko eļļu ražotāju.

 

2. Dizaina elementi. Dzeltens zieds:

Lēmums iekļaut dzelteno ziedu logotipā tika pieņemts, lai simbolizētu organiskus un dabiskus komponentus. Dzeltenā bieži tiek saistīta ar sauli, siltumu un svaigumu, pastiprinot tīrības ideju “Šaar” ražotajās organiskajās eļļās.

 

3. Zaļš krāsu palete:

Tika izvēlēta zaļa krāsu palete, lai uzturētu svaigu un dabisku izskatu. Zaļais bieži tiek asociēts ar dabu, veselību un organiskiem produktiem. Dažādi zaļie toņi veicina līdzsvara, harmonijas un kopējā svaiguma sajūtu zīmolā.

 

4. Uzņēmuma dibināšanas gads:

Uzņēmuma dibināšanas gada pievienošana logotipam bija stratēģiska izvēle. Tas nodod ilgtermiņa stabilitāti, pieredzi tirgū un uzsver faktu, ka “Šaar” ir piedāvājis kvalitatīvas organiskās eļļas vairāk nekā 30 gadus.

 

5. Tipogrāfija. Fontu izvēle:

Fonta izvēle spēlēja būtisku lomu uztverošās uzticamības, profesionalitātes un zīmola identitātes nodrošināšanā. Tika izvēlēts unikāls un viegli lasāms fonts, lai papildinātu organisko tēmu, vienlaikus nodrošinot, ka uzņēmuma dibināšanas gads ir skaidri redzams.

 

6. Iteratīvais dizaina process. Zīmēšana un melnraksti:

Dizaina komanda sāka ar sākotnējiem skicējumiem, lai izpētītu dažādas kompozīcijas, izvietojumus un dzeltēna zieda izmērus. Tika apsvērti dažādi izkārtojumi, lai atrastu visvizuāli pievilcīgāko un līdzsvarotāko dizainu, kas rezonē ar zīmolu.

 

7. Atsauksmju cilpas:

Regulāras atsauksmju sesijas tika veiktas ar interesējošajām pusēm, lai apkopotu atziņas un precizētu logotipu, pamatojoties uz dažādām perspektīvām. Tika veiktas korekcijas, lai nodrošinātu, ka galīgais dizains iegūst “Šaar” organisko eļļu ražotāja būtību.

 

8. Pabeigšana. Precizēšana:

Izvēlētais koncepts piedzīvoja pēdējās precizēšanas, tostarp dzeltēna zieda detaļu noskaņošanu, krāsu tonu pielāgošanu un kopējā dizaina nodrošināšanu ar vēlamo organisko un svaigo sajūtu, kas saistīta ar “Šaar”.

 

9. Prezentācija:

Galīgais logotipa dizains, kas ietver dzeltēno ziedu, zaļo krāsu paleti un uzņēmuma dibināšanas gadu, tika prezentēts interesējošajām pusēm. Katrai dizaina sastāvdaļai tika sniegta visaptveroša argumentācija, uzsvērti katras izvēles nozīmīgie aspekti.

 

10. Piegāde. Stila vadlīnijas:

Kopā ar galīgo logotipu tika izveidotas stila vadlīnijas, lai sniegtu krāsu kodu, fontu specifikāciju un vadlīnijas visu izskatu uzturēšanai atbilstošā veidā dažādās lietojumprogrammās un medijos “Šaar” zīmolam.

Galējais rezultāts ir vizuāli pievilcīgs un nozīmīgs logotips “Šaar”, kas nodod saistību ar organisko tīrību, ilgtermiņa stabilitāti un augstas kvalitātes organisko eļļu svaigumu.

Patika mūsu projekts? Uzrakstiet mums!