Projekts, ko veica mūsu uzņēmums skaistumkopšanas klīnikai Londonā, ietvēra stratēģisku un radošu procesu, lai izveidotu vienkāršu, taču ietekmīgu melno un baltu logotipu. Šeit ir soli pa solim apraksts par to, kā projekts attīstījās:

 

1. Klienta instrukcija:

Sākām projektu ar detalizētu instruktāžu kopā ar skaistumkopšanas klīniku, lai saprastu viņu redzējumu, vērtības un mērķauditoriju.

Pētījām klīnikas unikālās īpašības, pakalpojumus un vēlamo zīmola attēlu.

 

2. Tirgus pētījums:

Veicām tirgus pētījumu, lai identificētu dizaina tendences un konkurentu logotipus skaistumkopšanas un veselības aprūpes nozarē.

Ieguvām ieskatu, lai jaunais logotips izceļotos, vienlaikus iekļaujoties nozares gaidām.

 

3. Koncepcijas izstrāde:

Smadzeņoja un uzskicēja dažādas koncepcijas, pamatojoties uz iegūto informāciju un tirgus pētījumu.

Pētījām dažādus dizaina elementus, tipogrāfijas stilus un attēlus, kas rezonētu ar skaistumkopšanas klīnikas identitāti.

 

4. Sākotnējo koncepciju prezentācija:

Prezentējām klientam vairākas sākotnējas logotipu koncepcijas, lai saņemtu atsauksmes.

Diskutējām par loģiku katras koncepcijas aiz logotipa un ņēmām vērā klienta vēlmes un atsauksmes.

 

5. Pilnveidošana un iterācija:

Balstoties uz klienta ievaddatiem, pilnveidojām izvēlēto koncepciju, veicot pielāgojumus tādām lietām kā formas, fonti un kopējā kompozīcija.

Iterējām dizainu līdz tas pilnīgi atspoguļoja klīnikas vēlamo estētiku un zīmola ziņu.

 

6. Krāsu palešu izvēle:

Izvēlējāmies melno un baltu krāsu palešu, lai nodotu sajūtu par saskaņotību, tīrību un laiku neietekmējošu stilu.

Pārliecinājāmies, ka izvēlētās krāsas atbilst klīnikas attēlam un nodod profesionālu un mūsdienīgu estētiku.

 

7. Tipogrāfijas un fontu izvēle:

Rūpīgi izvēlējāmies un pielāgojām tipogrāfiju, lai papildinātu kopējo logotipa dizainu.

Nodrošinājām, ka fontu izvēles nodod profesionālu sajūtu un vieglu lasāmību.

 

8. Logotipa pabeigšana:

Izstrādājām galīgo melno un baltu logotipa dizainu, pievēršot uzmanību smalkajiem detalizēm un nodrošinot skalējamību dažādiem pielietojumiem.

Sagatavojām dažādas logotipa versijas atbilstoši dažādiem pielietojumiem, piemēram, drukai, digitālajiem risinājumiem un preču zīmēm.

 

9. Klienta apstiprinājums:

Prezentējām galīgo logotipu klientam apstiprināšanai.

Iekļāvām jebkādas papildu atsauksmes vai pieprasītos modificējumus, lai nodrošinātu pilnīgu klienta apmierinātību.

 

10. Logotipa aktīvu piegāde:

Piegādājām logotipu dažādos failu formātos, kas piemēroti dažādiem pielietojumiem, nodrošinot klientam visus nepieciešamos resursus turpmākai izmantošanai.

Rezultāts bija vienkāršs, taču sofistikēts melns un balti logotips, kas efektīvi pārstāvēja skaistumkopšanas klīniku Londonā. Dizains atspoguļoja klīnikas unikālo identitāti un veicināja spēcīgu zīmola klātbūtni nozarē.

Patika mūsu projekts? Uzrakstiet mums!