Projekts, ko mūsu uzņēmums veica, ietvēra logotipa un produktu iepakojuma dizaina izveidi, ar uzsvaru uz vienkāršību, informatīvumu un visu produkta priekšrocību izcelšanu. Šeit ir pārskats par galvenajiem soļiem un apsvērumiem:

 

1. Sākotnējā konsultācija:

Sākās ar rūpīgu konsultāciju, lai saprastu produktu, tā unikālos pārdošanas punktus un mērķauditoriju. Aptvērām klienta redzējumu, zīmola vērtības un konkrētus mērķus attiecībā uz logotipa un iepakojuma dizainu.

 

2. Tirgus pētījums:

Veica tirgus pētījumu, lai identificētu nozares dizaina tendences un analizētu konkurentu iepakojumu. Ieguva atziņas par patērētāju vēlmēm un gaidām attiecībā uz produktu prezentāciju.

 

3. Logotipa dizains:

Sākās logotipa dizaina process, smadzeņojot un uzskicējot dažādas koncepcijas. Iepriekšējā logotipa atpazīstamībai un pielāgojamībai dažādos medijos tika dota priekšroka.

 

4. Koncepcijas prezentācija:

Prezentējām klientam izvēlētās logotipa koncepcijas saņemt atsauksmes. Diskutējām par katras koncepcijas loģiku, fokusējoties uz to, kā tās nodod produkta būtību un priekšrocības.

 

5. Logotipa pilnveide:

Balstoties uz klienta ievaddatiem, pilnveidojām izvēlēto logotipa koncepciju, veicot pielāgojumus krāsās, fontos un kopējā vizuālajā izteiksmē. Nodrošinājām, ka galīgais logotips efektīvi komunicē produkta būtiskās īpašības un vērtības.

 

6. Iepakojuma dizaina izstrāde:

Pielietojām izstrādāto logotipu un zīmola elementus produkta iepakojumam. Iepakojuma dizainā tika dota priekšroka vienkāršībai, saglabājot tīrību un izvairoties no pārpildījuma, vienlaikus nodrošinot, ka galvenā informācija tiek skaidri parādīta.

 

7. Informatīvums:

Nodrošinājām, ka iepakojuma dizains efektīvi komunicē visu svarīgo produkta informāciju, ieskaitot īpašības, lietošanas norādījumus un priekšrocības. Izmantojām skaidru un īsi izteiktu valodu, kā arī vizuālos elementus, lai uzlabotu vispārējo informatīvumu.

 

8. Priekšrocību izcelšana:

Uzsvērām produkta priekšrocības, stratēģiski izvietojot tās uz iepakojuma dizaina. Izmantojām grafikas, ikonas vai attēlus, lai vizuāli atveidotu produkta priekšrocības.

 

9. Modelēšana un testēšana:

Izveidojām produktu iepakojuma maketus vizuālai reprezentācijai. Veicām testēšanu vai apkopoja atsauksmes, lai nodrošinātu, ka dizains rezonē ar mērķauditoriju un efektīvi nodod vēlamo ziņu.

 

10. Gala apstiprinājums un piegāde:

Prezentējām galīgo logotipu un produktu iepakojuma dizainu klientam apstiprināšanai. Piegādājām dizaina resursus dažādos formātos, piemērotus drukāšanai un digitālai lietošanai.

 

Projekta galīgais rezultāts bija vizuāli pievilcīgs un informatīvs produktu iepakojums, papildināts ar vienkāršu, taču ietekmīgu logotipu. Dizains veiksmīgi komunicēja produktu priekšrocības, padarot to izteiksmīgu plauktā un rezonējot ar patērētājiem.

Patika mūsu projekts? Uzrakstiet mums!