Grand Medical ir vadoša veselības aprūpes iestāde, kas piegādājās pie mūsu uzņēmuma ar mērķi stiprināt savu tiešsaistes klātbūtni un izveidot saikni ar vietējo kopienu. Iespēja bija efektīvi izrādīt savus ārstus, izcelt dažādas ārstēšanas metodes un mijiedarboties ar potenciālajiem pacientiem caur sociālajiem tīkliem. Mūsu komanda uzsāka visaptverošu sociālo mediju pārvaldības kampaņu, lai risinātu šos uzdevumus.

 

1. Saturs:

Veica padziļinātu pētījumu par medicīnas centra pakalpojumiem, ārstiem un konkurences ainavu.

Izstrādāja satura kalendāru, iekļaujot informatīvus ierakstus par ārstu profilu, veiksmes stāstiem un ieskatu dažādās medicīniskās ārstēšanas metodes.

Cieši sadarbojās ar medicīnas profesionāļiem, lai nodrošinātu precīzu un iesaistošu saturu.

 

2. Maksas reklāmas kampaņas:

Veica detalizētu mērķauditorijas analīzi, lai identificētu demogrāfijas un uzvedības aspektus, kas saistīti ar medicīnas centra pakalpojumiem.

Izveidoja vizuāli saistošus maksas ierakstus, lai veicinātu konkrētas ārstēšanas metodes, veselības pārbaudes paketes un apziņas kampaņas.

Izmantoja Facebook un Instagram reklāmas platformas, lai sasniegtu mērķauditoriju un veicinātu iesaisti.

Sekoja reklāmu veiktspējai, izmantojot analītikas rīkus, pielāgojot mērķauditorijas parametrus un saturu, pamatojoties uz reāllaika datiem.

 

3. Grafiskais dizains un zīmols:

Izstrādāja vizuāli saskaņotu dizaina stratēģiju, ievērojot medicīnas centra zīmola vadlīnijas.

Izstrādāja pielāgotus grafikus ierakstiem, iekļaujot vizuāli pievilcīgas elementus, lai piesaistītu auditorijas uzmanību.

Nodrošināja, ka grafiskie dizaini nodod profesionālisma un uzticības sajūtu, kas saistīta ar veselības aprūpes pakalpojumiem.

 

4. Kopienas iesaiste:

Izveidoja aktīvu kopienas pārvaldības pieeju, reaģējot uz komentāriem, pieprasījumiem un tiešajiem ziņojumiem ātri un efektīvi.

Veicināja pacientu atsauksmes un veiksmes stāstus, lai radītu pozitīvu tiešsaistes kopienu.

Rīkoja virtuālas jautājumu un atbildes sesijas ar ārstiem, pievēršoties biežiem veselības jautājumiem un veicinot tiešu iesaisti.

 

5. Analītika un ziņošana:

Ieviesa analītikas rīkus, lai sekotu sociālo mediju kampaņu veiktspējai.

Regulāri nodrošināja atskaites un ieskatu par iesaistes līmeni, sasniegumu un konversijas metrikām.

Izmantoja datu piedzītus ieskatu, lai pastāvīgi pilnveidotu un optimizētu sociālo mediju stratēģiju.

 

6. Regulatoru atbilstība:

Nodrošināja, ka visi sociālo mediju saturu ievēro veselības aprūpes noteikumus, privātuma standartus un ētiskās vadlīnijas.

Rīkoja apmācības sesijas klienta komandai, lai izglītotu par atbilstības prasībām.

 

Rezultāti:

Palielināta Redzamība: Medicīnas centrs pieredzēja būtisku pieaugumu tiešsaistes redzamībā vietējā kopienā.

Uzticības Paaugstināšana: Pārredzamais un informatīvais saturs veicināja uzticību pacientu vidū.

Pacientu Pieejamība: Mērķētas reklāmas rezultātā palielinājās pacientu pieprasījumi un ieņemšanas rezervācijas.

Kopienas Saikne: Kopienas iesaistes stratēģija radīja pozitīvu un interaktīvu tiešsaistes kopienu ap medicīnas centru.

Mūsu sociālo mediju pārvaldības kampaņa veiksmīgi paaugstināja Grand Medical tiešsaistes klātbūtni, efektīvi komunicējot tās ekspertīzi un pakalpojumus. Ar holistisku pieeju, kas aptvēra satura veidošanu, maksas reklāmas, dizainu un kopienas

Patika mūsu projekts? Uzrakstiet mums!