Mūsu uzņēmums spēlēja būtisku lomu izstrādājot produktu etiķetes dizainu Lielbritānijā bāzētajai bioloģiskās krēmu kompānijai “Doctor’s Daughter.” Galvenais mērķis bija radīt dizainu, kas ir vienkāršs un luksusa sajūtu sniedzošs, papildus sastopoties ar izaicinājumu izvēlēties atšķirīgus krāsu shēmas katram produktu līnijas. Šeit ir visaptverošs pārskats par procesu:

 

1. Zīmola un Produktu Saprašana:

Sākām projektu ar visaptverošu izpratni par “Doctor’s Daughter” zīmolu, tā vērtībām un tā organisko krēmu produktu unikālajiem pārdošanas punktiem. Veicām detalizētu analīzi par dažādajām produktu līnijām, lai identificētu to specifiskās īpašības un priekšrocības.

 

2. Tirgus Pētījums un Dizaina Tendences:

Veicām tirgus pētījumu, lai identificētu dizaina tendences bioloģiskās ādas kopšanas nozarē un izpētītu konkurentu produktu etiķetes. Ieguvām atziņas par patērētāju vēlmēm un gaidām attiecībā uz etiķetes dizainu bioloģiskiem produktiem.

 

3. Krāsu Shēmu Izvēle:

Izvēlējāmies atšķirīgas krāsu shēmas katrai produktu līnijai, lai vizuāli atšķirtu tās un radītu kohēzīvu, bet dažādu zīmola tēlu. Saskaņoja krāsu izvēli ar organisko un dabisko tematu, ņemot vērā krāsu psiholoģiju, kas saistīta ar ādas kopšanu un labklājību.

 

4. Logotipa Integrācija:

Nekavējoties integrējām esošo “Doctor’s Daughter” logotipu etiķetes dizainā, nodrošinot zīmola kohēziju. Pārliecinājāmies, ka logotipa izvietojums papildina kopējo dizaina estētiku un nenomāc svarīgu informāciju par produktu.

 

5. Tipogrāfija un Izkārtojums:

Izvēlējāmies atbilstošu tipogrāfiju, kas izstaro luksusa un vienkāršības sajūtu. Rūpīgi pievērsāmies izkārtojumam, nodrošinot harmonisku produktu detaļu, sastāvdaļu un lietošanas instrukciju izvietojumu.

 

6. Grafiskie Elementi un Attēli:

Iekļāvām atbilstošus grafiskos elementus un attēlus, kas nodod organisko un dabisko krēmu īpašības. Izmantojām augstas kvalitātes vizuālus, piemēram, botāniskos attēlus vai vides draudzīgus simbolus, lai uzlabotu kopējo dizainu.

 

7. Vienkāršība un Elegance:

Uzturējām līdzsvaru starp vienkāršību un eleganci, izvairoties no lieka trokšņa uz etiķetes. Uzsvērām galveno informāciju, atstājot pietiekami daudz balta telpa, lai uzlabotu lasāmību un vizuālo pievilcību.

 

8. Maketu Prezentācijas:

Izveidojām maketus katram produktu variantam, lai vizualizētu to, kā tie izskatītos uz faktiskā iepakojuma. Prezentējām vairākus dizaina variantus katrai produktu līnijai, sniedzot iespēju saņemt atsauksmes un veikt korekcijas.

 

9. Klienta Sadarbība un Atsauksmes:

Cieši sadarbojāmies ar klientu, meklējot ieeju un atsauksmes visā dizaina procesā. Veicām korekcijas, pamatojoties uz klienta vēlmēm, nodrošinot saskaņotību ar zīmola redzējumu.

 

10. Finalizācija un Drukai Gatavi Faili:

Pabeidzām produktu etiķešu dizainus, iekļaujot visas atsauksmes un korekcijas. Piegādājām drukai gatavus failus dažādos formātos, ņemot vērā iepakojuma materiālu un drukas procesa prasības.

 

Mūsu sadarbības rezultāts bija “Doctor’s Daughter” produktu etiķešu sērija, kas veiksmīgi nododēja zīmola saistību ar bioloģisko ādas kopšanu. Vienkāršais un luksusa dizains, kopā ar atšķirīgajām krāsu shēmām katrai produktu līnijai, veicināja vizuāli pievilcīgu un saskaņotu produktu klāstu, kas izceļas tirgū.

Patika mūsu projekts? Uzrakstiet mums!